Februárban a vártnál kisebb mértékben növekedtek az amerikai személyautó eladások, amelynek fő oka a szokatlanul hideg időjárás volt, ami távol tartotta a vásárlókat az autószalonoktól. A piac mindössze 5 százalékkal bővült, miközben a várakozás csaknem 8 százalékos növekedés volt. Kimondottan gyengén teljesített a Ford, amelynek eladásai 2 százalékkal csökkentek, szemben a várt 5,8 százalékos növekedéssel. A Fiat Chrysler Automotives 5,6 százalékkal növekedett, miközben a várakozás itt 8,9 százalék volt. A BMW csoportot viszont remek eladási számokat produkált, amely 18,2 százalékos növekedést tudott felmutatni. A BMW márka 14,5 százalékkal, a Mini 51,3 százalékkal bővült. A Daimler csoporthoz tartozó Mercedes pedig 4,5 százalékkal növelte februári eladásait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.