A Mastercard egy részvényre eső eredménye a Thomson Reuters elemzői által várt 95 centtel szemben 1,01 dollárra nőtt az első negyedévben. Az időszak 2,734 milliárd dolláros forgalmat hozott, míg a konszenzus 2,651 milliárdról szólt. Az egy évvel korábbihoz képest 12,7 százalékkal 1,08 milliárd dollárra bővült a profit, köszönhetően az ügyfelek aktívabb kártyahasználatának.
A cég percenként több mint 65 ezer tranzakciót dolgozott fel a vizsgált időszakban.
A vártnál jobb eredményekre az árfolyam 2 százalékkal erősödött a nyitás előtti kereskedésben, míg az elmúlt 12 hónapban már 20 százalékos pluszt szedett magára a részvény, ebből az idén tizenkettőt.
A Mastercard most energiáit és marketingforrásait a millenniumi nemzedék megdolgozására, azaz a MasterPass digitális pénztárca elterjesztésére fordítja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.