A világ második legnagyobb sörgyártója, a holland Heineken egymilliárd dolláros ügylet keretében várhatóan eladja kínai üzletágát a helyi piacvezető China Resources Beernek (CR) – jelentette iparági forrásokra hivatkozva a Reuters. A CR részesedése 25 százalékos a helyi piacon, míg a Heineken 1983-as megjelenése óta sem tudta magát fél százalék fölé tornászni. A CR elsősorban a kommersz sörök piacán erős, övé a globálisan legnagyobb volumenben értékesített márka, a Snow, noha alig pár országba exportálják. Ám a cég a prémiumkategóriában erősítésre szorul, emiatt ácsingózik
a Heineken elismert márkáira. A holland vállalat részvényesei is belátták, hogy a irgalmatlan kínai versenyben nem érdemes még többet invesztálni a helyi fogyasztók megnyerésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.