Az Adidas árfolyamának évek óta tartó emelkedő trendjét az utóbbi időben egy 180–220 euró között kialakult kereskedési sáv váltotta fel. Ennek a közepénél,
200 eurónál tartózkodik a papír, miután az év elején felfelé rugaszkodott el a sáv aljáról.
Az Adidas a sportruházati ipar egyik legnagyobb globális vállalata, amely sportcipőket, sportruházatot és sporteszközöket értékesít.
A sportcipők az Adidas bevételének több mint felét teszik ki, az értékesítések mintegy 39 százaléka a sportruházatból származik, a maradék 9 százalék pedig a sporteszközökből, mint például focilabdák, golfütők vagy fitneszeszközök.
Az elmúlt három évben egy olyan tendencia körvonalazódott, amelynél a sportcipőkből származó értékesítések aránya számottevően növekedett, míg a többi kategóriából származó árbevétel részaránya csökkent. A globális sportruházati ipar 2012–2016 között évente átlagosan 5,8 százalékkal bővült, és összességében 253 milliárd euró volt a teljes értékesítés. A következő években még ennél is nagyobb növekedésre lehet számítani, 2017–2021 között évente átlagosan 6,4 százalékos bővülés várható, azaz globálisan 345 milliárd euróra ugorhat a piac mérete.
Az Adidas három fő piacán (Nyugat-Európa, Észak-Amerika, Kína) is erőteljesen pozitív trend figyelhető meg a sportruházati iparágban. A részvénytársaság az utóbbi években látványosan meg tudta lovagolni a pozitív trendet, amely a főbb számainak dinamikus növekedésén is tetten érhető. A legnagyobb riválisához, a Nike-hoz képest csaknem 20 százalékkal alacsonyabb P/E értékeltségen forog a részvény, miközben a kilátások kedvezőbbek. A társaság 12 részvényindexnek a tagja, köztük a DAX 30 indexnek is. A papír árfolyama az elmúlt években látványosan felülteljesítette a DAX 30-at, és több éven át a legnagyobb emelkedést könyvelhette el a társaság az index komponensei közül.