BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A TikTokon nyomul a Walmart

A TikTokba való befektetés iránt is érdeklődő Walmart együttműködési szerződést kötött a kínai videómegosztóval: a divatcikkeket árusítaná, amelyek a videókban szerepelnek – közölte tegnap az amerikai cég. Az első élő adásra ma kerül sor a TikTokon létrehozott Walmart-oldalon. Az adásban többek között Champion, Jordache, Scoop, Kendall + Kylie és Sofia Jeans márkájú divatárut mutatnak be. A Walmart a TikTok révén a legfiatalabbakat célozza meg, hogy erősítse pozícióit az Amazonnal szemben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.