A Hennes & Mauritz 75 százalékkal növelte forgalmát a márciustól május végéig tartó három hónapban az egy évvel korábbihoz képest. Árfolyam-korrekcióval a bővülés szerényebb, 62 százalékos volt, mivel az időszakban jelentősen erősödött a svéd korona árfolyama. A svéd divatruházati lánc 46,51 milliárd koronás, átszámítva 1623 milliárd forintos forgalommal tért vissza a pandémiából. A negyedévben világszerte számos korlátozás nehezítette a cég működését, kiemelt piacai közül a német és a francia szinte végig zárva volt. Jelenleg csupán 140 üzlete van zárva, szemben a március eleji 1300-zal. A H&M június első két hetében is folytatta jó szereplését, a pandémiát megelőző év azonos időszakának forgalmát 2 százalékkal haladta meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.