Nyugat-Európában csaknem minden második felnőtt internetezik legalább alkalmanként, Magyarországon azonban mindössze 15 százalékuk használja a világhálót. De az EU-csatlakozásra váró Csehországban és Lengyelországban is magasabb az internetezők aránya, mint nálunk. Előbbiben 26, utóbbiban 18 százalék, a GfK Piackutató Intézet tizennégy országban végzett felmérése szerint.
Mint majdnem mindenütt, Magyarországon is CD-re jut a legtöbb on-line vásárlás. Erről nálunk az érintettek 61 százaléka számolt be. Utána a számítógépes szoftver és az élelmiszer következik, 29-29 százalékos, majd a belépőjegy rendezvényekre, 26 százalékos említéssel.
Ez a megoszlás sajátosan magyar, mivel eléggé eltér a többi vizsgált országban lévőtől. Például amíg CD-t nálunk az internetes vásárlók közel kétharmada vett fél év alatt, addig Csehországban és Lengyelországban csak 45-45, Angliában pedig 44 százalék, a többiben pedig ennél is kisebb rész.
Magyarországon kiemelkedően magas az élelmiszert interneten beszerzők aránya. Ez a mutató ugyanis máshol mindenütt 20 százalék alatt marad. Az utánunk következő Franciaországban a világhálós vevők 17, Angliában 15, Lengyelországban pedig 11 százaléka említi az élelmiszert. A többi országban tíz százaléknál is kevesebb ez az arány.
A rendezvényekre szóló belépőjegy internetes beszerzése is nálunk a legelterjedtebb. A mi országunk után Dánia és Spanyolország következik 25 és 24 százalékkal. A többieknél azonban 20 százalék alatt marad ez az arány.
Szintén listavezetők a magyar internetes vásárlók a számítógépes hardvernél, 22 százalékkal. Ennél mindenütt alacsonyabb a mutató.
A magyarországihoz képest viszont máshol elterjedtebb a könyv beszerzése a világháló révén, továbbá a banki és utazási szolgáltatások igénybevétele.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.