"A haladás technikája" szlogenben egyesített kiemelkedő műszaki eredmények, a csúcs-design, a motorsportban elért sikerek, a quattro és az alumínium technika alkalmazása jelentősen hozzájárulnak az Audi márka jelenlegi magas presztízséhez. 11 év alatt az Audi Magyarországon is a modern értékrenddel, és az autójuk iránti magas elvárásokkal rendelkező emberek kitűnő partnerévé lépett elő, akiket vonz a haladó technológia és a teljesítmény, saját személyiségük jegyeit szeretnék viszontlátni egy összetéveszthetetlenül egyedi és stílusos Audiban.
A magyar piacon a márka legkedveltebb modellje az Audi A4, az Audi összes értékesítésének 41%-át teszi ki. 2001-ben 493, 2002 májusáig 158 darabot értékesítettek az autóból. Ez a modell egyszerre sportos, dinamikus, és méltóságteljes eleganciájú.
A 2001-ben megújult Audi A4 az Audi jelmondatának lényegét tükrözi: ez a "haladás technikája", egy olyan jármű, amely közös nevezőre tudja hozni a vezetés örömét és az ésszerűséget, a legmagasabb igényeket kielégítő minőséget és sportos stílust. Az A4 szinte minden generációnak ajánlott a széles motorpalettának és felszereltségi fokozatnak köszönhetően. Az Audi az 1.6 75KW-os és a 3.0 V6 162KW-os modell között még több sportos vagy takarékos kivitelt kínál vásárlóinak. Az új A4-es A6-os hoz közelítő formája, merész, egyenes vonalaival, krómozott díszítőelemeivel és elegáns vagy sportos könnyűfémkerekeivel karakterisztikus külsőt kölcsönöz az autónak. A belső teret az Auditól már megszokott igényes kidolgozás, jó minőségű anyagok és praktikus elrendezés jellemzi.
Az Audi A4 sportos és egyben funkcionális formavilága egyaránt meggyőzte a vásárlókat és a szakembereket is. Bizonyíték erre, hogy a limuzin számos formatervezési díj közül a neves Chicago Athenaeum Museum of Architecture elismerésében is részesült, és öt évvel bevezetése után is majdnem minden ötödik vásárló bevallása szerint az autó formavilága miatt döntött az A4 mellett.
Hirdetés
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.