"A haladás technikája" szlogenben egyesített kiemelkedő műszaki eredmények, a csúcs-design, a motorsportban elért sikerek, a quattro és az alumínium technika alkalmazása jelentősen hozzájárulnak az Audi márka jelenlegi magas presztízséhez. 11 év alatt az Audi Magyarországon is a modern értékrenddel, és az autójuk iránti magas elvárásokkal rendelkező emberek kitűnő partnerévé lépett elő, akiket vonz a haladó technológia és a teljesítmény, saját személyiségük jegyeit szeretnék viszontlátni egy összetéveszthetetlenül egyedi és stílusos Audiban.

A magyar piacon a márka legkedveltebb modellje az Audi A4, az Audi összes értékesítésének 41%-át teszi ki. 2001-ben 493, 2002 májusáig 158 darabot értékesítettek az autóból. Ez a modell egyszerre sportos, dinamikus, és méltóságteljes eleganciájú.

A 2001-ben megújult Audi A4 az Audi jelmondatának lényegét tükrözi: ez a "haladás technikája", egy olyan jármű, amely közös nevezőre tudja hozni a vezetés örömét és az ésszerűséget, a legmagasabb igényeket kielégítő minőséget és sportos stílust. Az A4 szinte minden generációnak ajánlott a széles motorpalettának és felszereltségi fokozatnak köszönhetően. Az Audi az 1.6 75KW-os és a 3.0 V6 162KW-os modell között még több sportos vagy takarékos kivitelt kínál vásárlóinak. Az új A4-es A6-os hoz közelítő formája, merész, egyenes vonalaival, krómozott díszítőelemeivel és elegáns vagy sportos könnyűfémkerekeivel karakterisztikus külsőt kölcsönöz az autónak. A belső teret az Auditól már megszokott igényes kidolgozás, jó minőségű anyagok és praktikus elrendezés jellemzi.

Az Audi A4 sportos és egyben funkcionális formavilága egyaránt meggyőzte a vásárlókat és a szakembereket is. Bizonyíték erre, hogy a limuzin számos formatervezési díj közül a neves Chicago Athenaeum Museum of Architecture elismerésében is részesült, és öt évvel bevezetése után is majdnem minden ötödik vásárló bevallása szerint az autó formavilága miatt döntött az A4 mellett.

Hirdetés