A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium nyílt pályázatot tervez kiírni az autópálya-program kommunikációs kampányának országos lebonyolítására; a munka előreláthatólag a második fél évben esedékes - derül ki a tárcának a Közbeszerzési Értesítőben közzétett 2003. évi előzetes összesítéséből. A kötelezettséggel nem járó, de az eljárás lerövidítését lehetővé tevő előzetes szerint nyílt pályázat várható és az kiterjed a kiadványok kiadására, terjesztésére, óriás plakátok szerkesztésére, terjesztésére, lebonyolítására.

Ugyancsak nyílt pályázat várható a "Gyakorlati tudnivalók az Európai Unióról kis- és középvállalkozóknak" című kézikönyv második kiadására; a kis- és középvállalkozások EU-szakmaspecifikus felkészítését segítő 20 részes animációs tv-sorozat elkészítésére audiovizuális oktatócsomaggal; s a külgazdasági információs rendszerek, külkereskedelmi adatbázis adatfigyelésére is.

A tárca közbeszerzést indít az informatikai hálózat hardvereszközeinek felújítására a kiskereskedelmi konjunktúrateszt elkészítésére, a piacmegfigyelési rendszer működtetésére, a felelősségi körébe tartozó közlekedésstatisztikai adatgyűjtésekkel kapcsolatos feladatok ellátására is. A tervek között szerepel a Nemzeti Minőségi Díj, illetve a regionális minőségdíjak szervezési-szakmai feladatai 2003-ban, 2004-ben és 2005-ben. Várhatóan nyílt eljárást írnak ki a Hungarian Economy és az Ungarische Wirtschaft című kiadványok megszerkesztésére és kiadására 5000-5000 példányban, illetve ezek terjesztésére. A Külkereskedelmi Tájékoztató 2006 végéig való kiadására és terjesztésére pedig meghívásos eljárást terveznek. (VG)