BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Maradnak az infovonalak

Más tagállamok példáját követve a Külügyminisztérium a csatlakozás után is működtetni kívánja az EU-vonal néven ismertté vált telefonos tájékoztató szolgáltatását. Az emberek leggyakrabban a bérek és nyugdíjak alakulása, illetve az utazási és munkavállalási feltételek felől érdeklődnek - összegzik eddigi tapasztalataikat a tárcánál. Az EU-vonal működtetésére a Külügyminisztérium 2005 decemberéig írt alá szerződést a GJW Politikai és Kommunikációs Tanácsadó Kft.-vel. A napi két-háromszáz hívást átlagosan hat ember fogadja, de ez a szám a tízet is elérheti. A vonal fenntartása havi 6,5-7 millió forintba kerül, attól függően, hány emberre van szükség.

Ennél nagyságrendekkel nagyobb forgalmat bonyolít az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUKK) által üzemeltetett 181-es kék szám. Február 19-ei indulása óta 80 ezer hívás érkezett a központba, ez napi több mint 1300 telefont jelent. Az EUKK 2004. május végéig, tehát a csatlakozás hónapjának végéig adott megbízást a GGK Direct Kft.-nek a üzemeltetésre. A központban 25 ember fogadja a hívásokat, de itt is folyamatosan figyelik, hogy hány emberre van szükség. Az EUKK munkatársa ugyanakkor nem tudott válaszolni azon kérdésünkre, hogy mekkora költségekkel jár a vonal üzemeltetése.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.