Az új autók árai közötti országonkénti eltérés még mindig jelentős az Európai Unióban, jóllehet bizonyos konvergencia már kezd érvényesülni - jelentette ki Mario Monti versenybiztos, bemutatva a 2003. május elsejei állapotokra vonatkozó legújabb felmérést. Még mindig Görögországban, Dániában és Hollandiában a legolcsóbbak a gépkocsik (adózás előtt), míg az eurózónában változatlanul a legnagyobbnak tekintett német piacon és Ausztriában a legdrágábbak. A nemzeti piacok közötti átlagos különbség a tavalyi 10,6 százalékról 8,6-re csökkent, de egy-egy modellen belül nem ritka a 20 százalékos eltérés, sőt, kirívó esetként a Fiat Seicento Ausztriában 45,5 százalékkal drágább, mint Spanyolországban.
Monti úgy véli, hogy október elsejétől, amikor életbe lép a gépjárművek kiskereskedelméről szóló közösségi jogszabály, már valóban érvényesülni fog a verseny és a fogyasztói választási szabadság. A biztos arra számít, hogy az új szabályoknak ténylegesen kedvező hatásuk lesz, amely nemcsak az autóárakban csapódik le, hanem a szervizelésben és a javításokban is. Sokat vár a biztos a márkakereskedések rendszerének fellazításától, a többmárkás autókereskedések megjelenésétől.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.