A BNV közel 130 ezer látogatója az idén először a divat világába is betekintést nyerhet. A hazai tervezők, gyártók, illetve forgalmazók kínálatán keresztül a legújabb irányzatokat ismerhetik meg a divat iránt érdeklődők.

A kiállítás árucsoportjai a férfi, gyermek alsó- és felsőruházat, sport- és farmerruházat, textil- és méteráru, textilipari gépek, lakás- és háztartási textília, üzlet- és kirakatberendezés. A látogatói célcsoportok a textil- és divatszakma, áruházláncok képviselői, kiskereskedők, tervezők. A szövetségek, illetve a divatszakma "hírvivői" - a színvonalas folyóiratok, női életmódmagazinok - szintén részt vesznek a rendezvényen. A várható trendeket, a következő szezon szín- és textilmintáit az F pavilonban felállított "trendfalon" is megtekinthetik a látogatók. 545 négyzetméteren negyvenhét kiállító mutatja be termékeit. Közülük negyven kiállító magyar, akik 477 négyzetméternyi területet foglalnak el, a hét külföldi kiállító - Egyiptomból, Nigériából, Pakisztánból és Romániából - pedig 68 négyzetméteren mutatkozik be a látogatóknak.

A budapesti divatnapok termékbemutatóját immár hagyományosan a Magyar Divat Intézet által szervezett programok teszik teljessé. A szeptember 7-i előadás keretében a 2004. évi tavaszi-nyári divattrendet ismerhetik meg az érdeklődők, szeptember 9-én pedig szakmai csevegést folytathatnak Pongorné Csákvári Mariannával, a GKM iparfejlesztésért felelős helyettes államtitkárával.