BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Középpontban a divat világa

A BNV közel 130 ezer látogatója az idén először a divat világába is betekintést nyerhet. A hazai tervezők, gyártók, illetve forgalmazók kínálatán keresztül a legújabb irányzatokat ismerhetik meg a divat iránt érdeklődők.

A kiállítás árucsoportjai a férfi, gyermek alsó- és felsőruházat, sport- és farmerruházat, textil- és méteráru, textilipari gépek, lakás- és háztartási textília, üzlet- és kirakatberendezés. A látogatói célcsoportok a textil- és divatszakma, áruházláncok képviselői, kiskereskedők, tervezők. A szövetségek, illetve a divatszakma "hírvivői" - a színvonalas folyóiratok, női életmódmagazinok - szintén részt vesznek a rendezvényen. A várható trendeket, a következő szezon szín- és textilmintáit az F pavilonban felállított "trendfalon" is megtekinthetik a látogatók. 545 négyzetméteren negyvenhét kiállító mutatja be termékeit. Közülük negyven kiállító magyar, akik 477 négyzetméternyi területet foglalnak el, a hét külföldi kiállító - Egyiptomból, Nigériából, Pakisztánból és Romániából - pedig 68 négyzetméteren mutatkozik be a látogatóknak.

A budapesti divatnapok termékbemutatóját immár hagyományosan a Magyar Divat Intézet által szervezett programok teszik teljessé. A szeptember 7-i előadás keretében a 2004. évi tavaszi-nyári divattrendet ismerhetik meg az érdeklődők, szeptember 9-én pedig szakmai csevegést folytathatnak Pongorné Csákvári Mariannával, a GKM iparfejlesztésért felelős helyettes államtitkárával.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.