BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Harmadik helyen a Mazda

A japán márka jól szerepelt Európában az év első tíz hónapjában. Januártól októberig összesen 175.194 Mazdát adtak el, azaz 7,1 %-kal többet, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Ezzel a gyártó piaci részesedése 1,3-ról 1,4 %-ra nőtt, bár ebben segítséget jelentett az a tény is, hogy az autók iránti kereslet az idén is csökkenő tendenciát mutatott kontinensünkön. A japán gyártók közül Európában a harmadik helyet foglalja el a Mazda az eladott autók számát tekintve, megelőzve egyebek közt a Hondát és a Mitsubishit is. A legsikeresebb japán márka Európában továbbra is a Toyota, amely 582.729 autót értékesített 2003 első tíz hónapjában, a második pedig a Nissan 334.339 eladott autóval. (TotalCar)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.