Gerilla marketinggel akarja tudatosítani a Viasat3, hogy a harmadik legnagyobb kereskedelmi csatorna Magyarországon -értesült a KreatívOnline.
A Viasat3 szórólapokat küld azokba a háztartásokba, ahol nézni tudják az adásukat. A reklámanyagok egy sajátos játékra invitálnak. A nézőknek televíziójuk távirányítóján a hármas csatornára kell beállítaniuk a Viasatot, majd ezt egy SMS-ben jelezniük kell a csatornának. Ezután a listán szereplő háztartások közül 20-hoz rajtaütés szerűen ellátogat a Viasat-kommandó, hogy ellenőrizze a beállítást.
Akik tényleg a hármas csatornára állították a Viasat3-mat, egy televíziót kapnak ajándékba. A holnap kezdődő és szilveszterig tartó akcióról egy műsor is készül. A produkcióban a Viasat-kommandó akciója látható majd a nyertes családokkal együtt. (kreatív)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.