Az AKA Rt. két fő tulajdonosa azért tekintette a leginkább kielégítő megoldásnak a tegnap bejelentett megállapodást - értesült lapunk -, mert az biztosítja, hogy az M5-ös továbbépítésében is részt vehessenek. Ezt az AKA-nak kell elvégeznie 2005 végére, ami újabb nagy megrendelést jelent a két építővállalatnak. Az autópálya Szegedig történő továbbépítésének költsége kapcsán a felek 356 millió euróban állapodtak meg. Az alku tavaly ősszel 414 millió euróról indult, és az összeg 58 millió euróval történő leszorításában a Nemzeti Autópálya Rt. képviselői is kulcsszerepet játszottak. Ezzel szemben - a tulajdonosi körök érvelése szerint - a teljes kivásárlásnál, vagy a TriGránit csoport ajánlatánál a határidős, illetve az ennek következtében előálló financiális veszteségek miatt tartalmilag a kormányzat számára is kedvezőbb lehet a végül elfogadott megállapodás. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.