Többek között Európai és Kínai piacai bővítésének köszönhetően a Coca Cola az idei első negyed évben adózott eredményét 35 százalékkal 1,1 milliárd dollárra növelte. 2003. hasonló időszakában a ynereség 835 millió dollár volt.
A világ legnagyobb üdítő gyártó cége ádáz versenyt folytat a konkurenciával, melynek egyik legjelentősebb képviselője természetesen a Pepsi. A Coca Cola olyan új termékek bevetésével operált, mint a Powerade sport ital és a Dasani palackozott víz. Réginek számító diétás termékét új, citromos változatban is kínálja a fogyasztóknak. A cég ráadásul hamarosan egy új, feleannyi kalóriát, szénhidrátot és cukrot tartalmazó kólát dob piacra. A Coca-Cola C2 elnevezésű üdítőital félúton található a hagyományos Coca-Cola és a cukormentes Diet Coke között.(BBC News)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.