Paul Faber - luxemburgi nagykövet
Luxemburgban a lakosság többsége tart attól, hogy az új tagországokból olcsó, jól képzett munkavállalók tömege fogja elözönleni a nagyfejedelemséget. Hasonló aggodalmak az EU nyolcvanas években bekövetkezett mediterrán bővítése idején is megfogalmazódtak, ám a várt bevándorlási hullám soha nem érkezett meg. Ennek fényében nagyon valószínűtlennek tartom, hogy a luxemburgiak közül bárki is hátrányt szenvedne az unió történelmi jelentőségű bővítése következtében.
Számos luxemburgi cég már eddig is élt a csatlakozó országokban a privatizáció során kínálkozó beruházási lehetőségekkel. Magyarországgal az utóbbi években ötszörösére nőtt a kereskedelmi forgalom. Európa legnagyobb cargo légitársasága, a luxemburgi székhelyű Cargolux az elsők között ismerte fel Magyarország ipari potenciálját mindenekelőtt az elektronika és a gépgyártás terén, és rendszeres cargojáratot indított Budapest és Luxembourg között. A kereskedelem liberalizálásából főként a gép- és vegyipari, illetve a közlekedési eszközöket gyártó cégek húzhatnak hasznot, például a Delphi, a Guardian, a Goodyear, a Heinz van Landewyck.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.