Az athéni olimpiai stadion közvetlen közelében piros és sárga plakáton hirdeti magát egy telekom társaság, írja a Reuters. A reklám szlogenjének sajátossága, hogy csak a kínai írásjeleket értők olvashatják el.
A feliratot megfejtők megérthetik a sajátos gerilla reklám üzenetét: ''Üdvözlünk a rajtaütés-szerű marketing világában! Átélheted az olimpiai győzelem dicsőségét, anélkül, hogy egy centet kellene fizetned''.
Az ilyen típusú marketingeszköz ereje a figyelemfelkeltésben, a meglepetésben rejlik. A meg nem nevezett telekom válllalat reklámja az olimpia közönségvonzó hatását használja ki, hogy magára vonja a figyelmet.
A sportesemények mindig is vonzották a hirdetőket. Az egyik leghíresebb, sporthoz kötődő marketingesemény során Párizsban, a futball-világbajnokság alatt a Nike tematikus parkot alakított ki, melyben a brazil válogatott szerepelt mintegy félmillió látogató előtt. (Menedzsment Fórum)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.