A Magyarországon is futó Renault-szpotban emberek rángatóznak. Nagy-Britanniában betiltották a reklámfilmet, mondván: sérti a Parkinson-kórban szenvedőket - írja Campaign nyomán a kreatív.hu.
A Publicis reklámügynökség készítette azt a Renault Megane 225-ös modelljét népszerűsítő tévéreklámot, amelyet a brit kommunikációs szakma önszabályozó szervezete lakossági bejelentés alapján vizsgált - írja a Campaignra hivatkozva a Kreatív.hu. A reklámfilmben olyan emberek láthatók mindennapi szituációkban, akik nem tudják kontrollálni mozgásukat, ha elhalad mellettük egy Renault. Az ellenzők szerint a film olyan súlyos betegségeket idéz fel, illetve gúnyol ki, mint például a Parkinson-kór. A hirdetés egyébként annak a tavaly elindult "shake it" kampánynak a folytatása, amelynek első részében a feneküket riszálták. A magyar Önszabályozó Reklám Testülethez (ÖRT) egyelőre nem érkezett bejelentés a Renault-szpottal kapcsolatban. (kreatív.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.