A kifogásolt hét közül egy pontban kötelezte helyreigazításra a Kondor Katalin rádióelnök által indított sajtó-helyreigazítási perben a Népszavát tegnapi első fokú ítéletében a Fővárosi Bíróság. A nem jogerős ítélet szerint a lap az április 29-én megjelent, Mérlegen a Kondor-rádió című cikkében valótlanul híresztelte azt, hogy Kondor Katalin elnöki pályafutásának első hónapjaiban cenzúrázta az ellenzéki véleményeket. A bíróság a felperes további hat kifogásával kapcsolatban elutasította a keresetet. (Népszava)