A Betonút és a Vegyépszer alkotta Zala-Somogy konzorcium tette a legkedvezőbb ajánlatot az M7-es autópálya Balatonkeresztúr–Nagykanizsa szakaszának megépítésére. Információink szerint azonban még nincs lefutva a verseny, ugyanis a hat pályázatból négyet érvénytelennek minősített a bírálóbizottság. Utóbbiak kilétét nem sikerült kiderítenünk, de úgy értesültünk, hogy a harmadik helyre szorult Grando Autópálya-építő 2006 konzorcium (Granit–Doprostav) is köztük van, azzal az indokkal, hogy ajánlata nem felel meg a magyar szabványnak – ez pedig kizáró ok a közbeszerzés szerint. Az érvénytelen jelentkezésekről még nem tájékoztatták a pályázókat, de a Grando konzorcium – más okból – a hétfői nyilvános ajánlatbontás után még aznap a közbeszerzési döntőbizottsághoz fordult jogorvoslati kérelemmel. A testület ezúttal nem függesztette fel a pályázatot, mint ahogy már két ízben is a pályáztatás során.
Ha a nyertes cég neve nem is, az azonban biztos, hogy menet közben a legtöbb társaság lefelé módosította árait. Az első helyre sorolt konzorcium az eredeti ajánlatánál közel 5 milliárddal olcsóbban is elvállalná a 36,5 kilométeres szakasz megépítését. Az első fordulóban még 46,290 milliárd forintos ajánlatot tett (ennél akkor hárman is kedvezőbb áron vállalták volna el a munkát), az új ár viszont 41,400 milliárd forint. A legalacsonyabb eredeti ajánlatot tévő Grando konzorcium nem változtatott 41,741 milliárdos ájánlatán, ez viszont azt jelenti, hogy ha minimális különbséggel is, de a harmadik helyre szorult az árversenyben, ugyanis a négymilliárdot engedő Adria (Strabag–Hídépítő) konzorcium szintén megelőzte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.