Magyar gazdaság

Lassan ismét invázió lesz Budapesten!

Új névvel, új szlogennel meghosszabbított időszakkal és kiegészített tartalommal, ismét meghirdetik a Budapest Winter Invitation akciót. A tavaly második alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány – amelyhez egyedülálló módon 88 szolgáltató csatlakozott – Budapestnek 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott - áll a hazai marketingszervezet közleményében.

A sikeres akcióban részt vett szállodák kezdeményezték a folytatást, ezért a BWI Szervező Bizottsága úgy döntött, hogy az együttműködő partnerek idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a Budapestre közvetlen járatokat üzemeltető légitársaságok, illetve a Budapest Airport és a többi szolgáltató elő- és utószezoni forgalmának növelése. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60.000 vendégéjszakát kíván elérni.

A 2008/2009-es kampányban a megszokott BWI rövidítés ezentúl a Budapest Winter Invitation elnevezést takarja. A BWI akció azonosíthatósága érdekében elnevezésének rövidítése nem, teljes neve viszont megváltozott annak köszönhetően, hogy a kampány főüzenete és így szlogenje is megújult.

Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a „Take your time: we give you an extra day! (Ráérsz: adunk még egy napot!)” szlogen társul. Az akció központi üzenete tehát a korábban alkalmazott, Budapest „megszállására” bíztató, történelmi humort használó szlogen helyett, a nyugodt élményszerzés érzését közvetíti.

Az új név és szlogen mellett, új tartalommal is kiegészül az egy hónappal meghosszabbított akció. A 2008/2009-es kampány 2008. november 1-től 2009. március 31-ig fog tartani. A korábbi BWI akciók központi eleme az volt, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevő budapesti szállodákban. Új tartalmi elemként a szolgáltatók a következő kampányidőszakban nemcsak az eddig megszokott 3=4 alapkedvezménnyel várhatják vendégeiket, hanem 2=3 éjszakás szálláskedvezményt is nyújthatnak. A kampány szintén új, és egyben sikerességének kulcseleme a honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és mérhetőségét.

A következő BWI kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva – Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia, Szlovákia.

Budapest BWI városlátogatás MT Zrt
Kapcsolódó cikkek