BUX 43,662.95
-1.10%
BUMIX 3,808.63
+0.43%
CETOP20 1,884.01
+0.01%
OTP 9,358
-1.70%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-0.29%
0.00%
ZWACK 17,500
+1.16%
0.00%
ANY 1,565
-0.95%
RABA 1,120
+1.82%
0.00%
+0.78%
0.00%
+1.43%
-1.17%
-6.53%
+0.90%
0.00%
+0.43%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,886
-2.30%
+0.39%
ALTEO 2,950
+3.51%
0.00%
+0.22%
0.00%
-5.08%
+0.80%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
-0.44%
+0.51%
+0.43%
-1.21%
-2.86%
+1.93%
+0.92%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

MT Zrt

Magyarország lett a legjobb a hivatásturisztikai vásáron

Magyarország turisztikai megjelenése új díjat „zsebelhetett be”, ezúttal a világ legrangosabb hivatásturisztikai vásárán, a 2011. november 29. és december 1. között megrendezett barcelonai EIBTM-en.
2011.12.02 Olvasási idő:

A világ szeme Magyarországon

Hatvanmillió dollár, azaz több mint 12 milliárd forint – ennyibe került volna azt a médiamegjelenést, reklámidőt megvenni, amelyet az Inside Luxury Travel című műsor generál majd Magyarország számára novembertől, amikor is elkezdik a hazánkról szóló részt vetíteni a világ 167 országában a Travel Channel utazási tévécsatornán.
2011.09.20 Olvasási idő:

A magyarok többsége még mindig a Balatonra vágyik

Egy év alatt a magyar lakosság 61 százaléka vett részt többnapos utazáson. A több napra utazók körében 2008-hoz képest nőtt a belföldön is utazók aránya, elérve a 85,6 százalékot. Ezek a háztartások legnagyobb arányban a Balatont keresték fel. A belföldi többnapos utazások között az 1–3 éjszakásak domináltak. A fizetős szálláshelyek közül a szálloda és az apartman a legnépszerűbb. A belföldi utazásokkal kapcsolatos tájékozódásban első helyre került az internet - áll a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.
2011.02.23 Olvasási idő:

Fizet a gazdasági tárca

A Nemzetgazdasági Minisztérium még a pénteki nap folyamán átutalja az eddig a kezelésében lévő, ám egy kormányhatározat értelmében hétfőtől a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz átvezetendő különféle célelőirányzatok teljesítéssel igazoltan még fennmaradt összegét - tudatta az NGM közleménye.
2010.10.08 Olvasási idő:

A hazai turizmus még jól is kijöhet a válságból

Magyarország, mint jó ár-érték arányú desztináció, akár előnyt is kovácsolhat a gazdasági válság turizmusra gyakorolt kedveztőlen hatásából – hangzott el a Magyar Turizmus Zrt. válság hatásairól és annak kezeléséről szóló sajtótájékoztatóján. A hivatásturizmust és a szabadidős turizmust egyaránt érinti a válság, az üzleti utazások terén azonban nagyobb visszaesés várható. Az utazók a jó ár-érték arányú csomagokat részesítik előnyben.
2009.02.05 Olvasási idő:

Jövőre ugyanannyi turista várható, mint idén

Az ideihez hasonló hozzávetőleg ezer milliárd forint idegenforgalomból származó bevételt és változatlan vendégforgalmat vár a Magyar Turizmus Zrt. – tájékoztatott Róna Iván, a marketingszervezet vezérigazgatója a 2009–es marketingstratégiát ismertető sajtótájékoztatón. Az MT Zrt. prognozisa szerint az idei bázisévhez képest 2010-ben azonban már a vendégek számának 3-4 százalékos az általuk eltöltött vendégéjszakák számának 1-2 százalékos növekedése várható.
2008.12.15 Olvasási idő:

Mt Zrt.: Jó volt az idei balatoni szezon

A Balaton és környéke a 2007 kiemelkedő vendégforgalma után a 2008-as szezonban is pozitív belföldi vendég forgalmat könyvelhetett el. A vendégek száma 6, az általuk eltöltött éjszaka száma pesig 2,7 százalékkal emelkedett.
2008.11.17 Olvasási idő:

Magyarok a turisztikai világkiállításon

A Magyar Turizmus Zrt. mellett 27 magyar szolgáltató (szállodák, utazási irodák, programgazdák), szakmai szervezet és intézmény vonultatta fel kínálatát a világ egyik legnagyobb turisztikai vásárán, a WTM-en (World Travel Market). Idén 2008. november 10-13. között, Londonban mintegy 43 ezer négyzetméternyi területen találkoznak a turisztikai szakma döntéshozói, szervezetei, szolgáltatói, a turisztikai média, valamint a szakoktatás képviselői.
2008.11.13 Olvasási idő:

Lassan ismét invázió lesz Budapesten!

Új névvel, új szlogennel meghosszabbított időszakkal és kiegészített tartalommal, ismét meghirdetik a Budapest Winter Invitation akciót. A tavaly második alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány – amelyhez egyedülálló módon 88 szolgáltató csatlakozott – Budapestnek 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott - áll a hazai marketingszervezet közleményében.
2008.09.12 Olvasási idő: