A korábban analóg földfelszíni vétellel rendelkező háztartások túlnyomó többsége, 82 százaléka digitális földi vételre (MindigTV és MindigTV Extra) váltott a Nielsen Közönségmérés Kft. adatai szerint. A társaság közlése alapján a két fázisban – július 31-én, illetve október 31-én – megvalósult digitális átállás során az érintett otthonok 11 százaléka választott digitális műholdas szolgáltatást, 5 százalékuk analóg kábelhozzáférést vett igénybe, míg 2 százalékuk digitális kábel vagy IPTV szolgáltatásra fizetett elő. A Nielsen adatai alapján 18 ezer háztartásban, vagyis a televízióval rendelkező otthonok 0,5 százalékában nincs semmilyen TV-vételi mód.
A digitális átállás hatására tovább színesedett a hazai televíziós piac, legalábbis a hozzáféréseket tekintve. Az előfizetéses digitális földi vétel aránya november végén meghaladta a 3 százalékot, míg a megoldás ingyenes változata 11 százalékos eredményt ért el. A családok egyharmadának az analóg kábel, egynegyedének az előfizetéses digitális műhold, további egynegyedének pedig a digitális kábel vagy IPTV jelentette a legjobb vételi lehetőséget.
Június másodika és november 30-a között jelentős változások történtek a digitális földi vétellel rendelkező háztartások összetételében. A fél év alatt duplájára bővült csoportban 37,6 százalékra nőtt a 60 év felettiek aránya, de hasonlóan emelkedett a 18-49 évesek részesedése is, amely elérte a 38,3 százalékot.
Novemberben átlagosan közel öt órát fordítottak tévénézésre a magyarok. A legtöbb időt a digitális műholdas előfizetéssel rendelkezők töltötték a képernyők előtt, napi átlagban 5 óra 13 percet. Szintén átlag feletti volt a digitális földi és az analóg kábel vétellel rendelkező háztartásokban élők napi tévénézési ideje, a legkevesebb időt pedig a digitális kábellel vagy IPTV-vel rendelkezők töltötték a tévé előtt: naponta 4 óra 25 percet
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.