BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bővült a Telekom biztosítási kínálata

Több százezren vették már igénybe a Magyar Telekom biztosítási szolgáltatásait, amelyek a közelmúltban új elemmel bővültek. A társaság új konstrukciója kritikus egészségügyi helyzetekben nyújt anyagi segítséget.

Tovább bővítette biztosítási portfólióját december elején a Magyar Telekom, a társaság új szolgáltatása kritikus egészségügyi helyzetekben nyújt gyors anyagi segítséget. Így például ha súlyos betegséget diagnosztizálnak valakinél, egyszeri, jelentős összeget térít a biztosítás – mondta el Pukler Gábor, a Magyar Telekom innovációs és üzletfejlesztési igazgatója. De hosszan tartó, azaz hét napot meghaladó kórházi ápolás esetén is fizetnek, naponta 3000 forintot, műtét esetén pedig akár 200 ezer forintos térítést is kaphat a cég biztosítását választó ügyfél.

A Telekom Egészségbiztosítás szolgáltatása azon túl, hogy a kritikus helyzetek kezeléséhez nyújt anyagi segítséget, az egészségügyi tanácsadásban és megelőzésben is tud segíteni. Így például amikor egy súlyos betegséget diagnosztizálnak a biztosítottnál, azonnal kérhet második orvosi véleményt. Emellett 24 órás, telefonos orvosi tanácsadás is a biztosítottak rendelkezésére áll, illetve személyre szabott szűrési tervet is készítenek a konstrukción belül az orvosi tanácsadási szolgáltatásokat nyújtó Advance Medical Hungary Kft. szakemberei. A megoldás december elejétől érhető el, telefonon, partnerüzletekben, illetve Telekom üzletekben, vagy jövő évtől az interneten is lehet igényelni.

A Magyar Telekom új, egészségbiztosítási szolgáltatása egyéni és családi csomagban érhető el, az előző 690, míg utóbbi 2400 forintba kerül havonta. „A családi ajánlatunk különlegessége, hogy a születés pillanatától kiterjed a gyermekekre is” – közölte Pukler Gábor. „A stratégiánk az, hogy olyan területeken jelenjünk meg biztosítási termékekkel, ahol valami újat, egyedit tudunk kínálni az ügyfeleinknek. Jelenleg a portfóliónkban az egészségügyi termék mellett családi baleset, készülék, Havifix és utasbiztosítás, valamint az S.O.S. Mester megoldás szerepel, de folyamatosan keressük azokat a természetes kapcsolódási pontokat, amelyekkel még kiegészíthető a kínálat. Így például gondolkodunk egy otthonbiztosítás elindításán, de nem pusztán csak lakásbiztosítás lenne, hanem kiegészítenénk olyan elemmel is, amitől egyedivé, Telekom-specifikussá válna ez a termék” – tette hozzá a társaság innovációs és üzletfejlesztési igazgatója.

A legújabb, egészségügyi megoldás különlegessége például, hogy nincs előzetes kockázat-elbírálás, állapotfelmérés. Ugyanakkor fontos, hogy a biztosítás csak azon betegségek, balesetek esetén térít, amelyek a szerződéskötés pillanatában még nem álltak fent. „Kritikus betegség, mint például a daganatos megbetegedések diagnosztizálása esetén, vagy szívinfarktust, stroke-ot követően a biztosítás gyorsan térít, az összeg pedig szabadon felhasználható. Így akár a gyógyulás költségei is fedezhetőek belőle, de pótolhatja a gyógykezelés alatt kieső jövedelmet is.”– vázolta a megoldás előnyeit Pukler Gábor. Az ügyfelek kényelmét szolgálja, hogy telefonszámlán keresztül, egyszerűen és kényelmesen lehet fizetni a havi biztosítási díjat, amit mobilon, vagy online is kiegyenlíthetünk.

Nagyon népszerű a tapasztalatok szerint a családi balesetbiztosítási csomag, amely bármely családtag balesete esetén térít, és mindössze néhányszáz forintba kerül havonta. A Telekom Családi Balesetbiztosítással rendelkező ügyfelek ráadásul az Egészségbiztosítás díjából 20 százalékos kedvezményt kapnak, így költséghatékonyan gondoskodhatnak a családjuk teljes körű biztonságáról. A Magyar Telekom kínálatában van utasbiztosítás is, szintén egy olyan különlegességgel, ami kapcsolódik a legújabb technológiákhoz. A vállalat által kínált konstrukció egyedisége abban rejlik, hogy SMS-ben, vagy egy mobilalkalmazáson keresztül is el tudják indítani az ügyfelek, ráadásul elég ezt akkor megtenniük, amikor külföldre érkeznek. Fontos szempont az is, hogy igyekeztek minél egyszerűbbé tenni az igénylést, így mindössze néhány adat – név, születési dátum, az utazás időtartama – kell ahhoz, hogy megköthessék a felhasználók ezt a biztosítást.

Többféle telefonkészülékekre vonatkozó biztosításcsomag is szerepel a Magyar Telekom portfóliójában, amelyek csomagtól függően lopás, rongálás vagy sérülés esetén nyújtanak fedezetet.

A Magyar Telekom 2010-ben jelent meg a biztosítási piacon és jelenleg már többszázezer ügyfele van, és ezt az eredményt úgy érték el, hogy a biztosítóknál létező alaptermékek átvételét és árusítását elkerülik. Így például nem szerepel életbiztosítás a portfólióban, illetve egyelőre megtakarítási konstrukció hozzácsatolását sem tervezik. Jelenleg azt vizsgálják, hogy ki tudnak-e alakítani további olyan megoldásokat, amelyekben dominánsan meg tudják mutatni a vállalat által hozzáadott értéket – közölte Pukler Gábor.

Mesterrel is segít a Telekom biztosítása

Az S.O.S. Mester nevű szolgáltatás háztartási vészhelyzetekben nyújt segítséget az ügyfélnek. A konstrukció különlegessége, hogy azonnal megbízható szakembert küldenek ki, vagy javasolnak, akik helyrehozhatják a betört ablakot, tönkrement zárat, vagy eltört csöveket. Vészhelyzet esetén a megoldás egy gyorssegélyt is magában foglal a szakemberek kifizetéséhez, 25 ezer forintos felső határig. Természeten újabb a káresemény bekövetkeztével újabb kártérítést kapnak a biztosítást választók.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.