A Regio Játék 12,2 milliárd forintos árbevételt ért el tavaly, 16 százalékkal többet az előző évinél – közölte tegnap a vállalat. Félmillióval több, mintegy hétmillió játékot vásároltak a cégtől, 51 százalékkal emelkedett az online értékesítés, egy átlagos webes megrendelés kosárértéke 7 százalékkal, 8200 forint fölé kúszott, a hálózat hagyományos üzleteiben átlagosan 6000 forintot költenek a vevők. A Regio adatai azt mutatják, hogy a játékpiac főszezonja a karácsonyt megelőző időszak, ekkor tavaly 1,33 millió játék talált gazdára mintegy hatmilliárd forintos forgalom mellett. Gyaraki Dávid marketingvezető szerint az online vásárlás csúcspontja november 23., a Black Friday volt, a boltokban pedig aranyszombaton, december 22-én vásároltak a legtöbben játékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.