Kedvezett a vidéknek a Mol Limo
H. F. | Az autómegosztás használata azok körében a legjellemzőbb, akik mind a saját, mind a céges autóikat, valamint a tömegközlekedést is rendszeresen igénybe veszik – derült ki a Mol Limo megbízásából a GfK által készített, mintegy kétezer budapesti és Pest megyei lakost elérő reprezentatív online felmérésből. Minden második válaszadó a költséghatékonyság miatt választja a carsharingmegoldást. A legnagyobb visszatartó erő – amelyet minden ötödik felhasználó megnevezett –, hogy mindeddig nem volt lehetőség a közösségi autók kedvezményes vidéki használatára. Erre reagálva a Mol Limo a percdíjas konstrukció mellett már napidíjas bérlés keretében is nyújtja a szolgáltatását. A cég flottájával néhány napos kirándulások is megszervezhetők a főváros határán kívül, azonban száz kilométer megtétele után 39 forint kilométerdíjat kell pluszban fizetni, kivéve a VW eUP és a Smart autóknál.
A fejlesztés a mostani járványhelyzetben a belföldi turizmus számára is előny lehet. A Mol Limo flottája csaknem 500 darabosra bővült: a szolgáltató bejelentette, hogy elektromos meghajtású BMW autókkal frissíti a járműparkját, és húsz darab i3-as modellt szerez be. A típus a piaci bevezetése óta világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített tisztán elektromos meghajtású prémiumjármű, hatótávja hozzávetőleg 300 kilométer. Czikora Tamás, a Mol csoport mobilitási vezetője jelezte, hogy a jövőben tovább fejleszthetik elektromos járművekkel az autóállományt.
A belföldi turizmust erősítheti, hogy a Mol Limo ezentúl napidíjas bérléssel is igénybe vehető


