Négymilliárdból márkázzák a turisztikai térségeket
Tizenegy turisztikai térséget határol körül és nevesít az a kormányrendelet, amelynek a megjelenése a jövő intézményrendszeréhez is új alapot teremt, sőt mérföldkő a Magyar Turisztikai Ügynökség közlése szerint. Az új szemléletet tükrözi, hogy a térségek nevében már nem szerepel a „kiemelt” és a „fejlesztési” szó. Az eddigi fejlesztésközpontú szemlélet mellett a fókusz az értékesítésre és a marketingre helyeződik át, a térségeket a belföldi és a külföldi piacokon is versenybe akarják hozni egyedi márkázással pozicionálva. Ehhez kapcsolódóan a Ginop 1.3.4. keretében 4 milliárd forintos uniós forrás felhasználásával folyamatban van a 11 térség destinációfejlesztési stratégiájának, imázsának, arculatának, márkájának kialakítása, piaci pozíciójának meghatározása.


