Tizenegy turisztikai térséget határol körül és nevesít az a kormányrendelet, amelynek a megjelenése a jövő intézményrendszeréhez is új alapot teremt, sőt mérföldkő a Magyar Turisztikai Ügynökség közlése szerint. Az új szemléletet tükrözi, hogy a térségek nevében már nem szerepel a „kiemelt” és a „fejlesztési” szó. Az eddigi fejlesztésközpontú szemlélet mellett a fókusz az értékesítésre és a marketingre helyeződik át, a térségeket a belföldi és a külföldi piacokon is versenybe akarják hozni egyedi márkázással pozicionálva. Ehhez kapcsolódóan a Ginop 1.3.4. keretében 4 milliárd forintos uniós forrás felhasználásával folyamatban van a 11 térség destinációfejlesztési stratégiájának, imázsának, arculatának, márkájának kialakítása, piaci pozíciójának meghatározása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.