BUX 51,783.39
+1.61%
BUMIX 4,270.51
-0.07%
CETOP20 2,251.73
0.00%
OTP 17,820
+4.00%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
+1.08%
-0.52%
-0.82%
ZWACK 16,500
0.00%
+2.68%
ANY 1,550
+1.31%
RABA 1,375
+0.73%
-0.37%
-0.47%
0.00%
-1.94%
+0.46%
-2.55%
-2.10%
0.00%
+0.06%
OTT1 149.2
0.00%
-0.42%
MOL 2,452
+0.08%
-0.97%
ALTEO 1,745
-0.29%
0.00%
+2.09%
EHEP 1,670
0.00%
-3.63%
+0.33%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.27%
+0.12%
0.00%
0.00%
SunDell 39,000
0.00%
+1.69%
+1.82%
-5.33%
-9.63%
-1.39%
+3.11%
Forrás
RND Solutions
Magyar gazdaság

Tovább drágult az M3-as metró felújítása

Módosítani kellett az M3-as metró felújításának egyik szerződését, mert előre nem látott feladatok is felmerültek.

Még drágábbá vált az M3-as metró felújítása – derült ki a Közbeszerzési Értesítőből. A BKV és a Swietelsky között évekkel ezelőtt megkötött szerződés módosítása hétfőn lett nyilvános. Ezek szerint a budapesti M3 metróvonal rekonstrukciója elnevezésű szerződést azért kellett módosítani, mert

a déli vonalszakasz állomásainak korszerűsítése során szükségessé vált, előre nem látható azbesztmentesítési feladatok merültek fel, másrészt pedig időközben változott a középső vonalszakasz állomásainak korszerűsítésére vonatkozó közbeszerzési eljárás. 

Fotó: Máthé Zoltán / MTI

Ugyanakkor már 2019 november végén, a középső állomások felújítására vonatkozó szerződés megkötésekor egyértelmű volt, hogy az alagúti rekonstrukciója nem fejezhető be az eredeti, 2020. július 24-i határidőre.

A hivatalos dokumentumok szerint a korábbi, 47,8 milliárd forintos szerződés csaknem 54 milliárd forintra módosult. 

Kapcsolódó cikkek