A jövőben is határozottan fellép a Magyar Nemzeti Bank minden olyan magatartással szemben, amely sérti vagy alkalmas arra, hogy sértse a fogyasztók érdekeit a döntéseik meghozatala során - olvasható a közleményükben.
A jegybank 2013-2014-ben összesen 4 milliárd forint visszatérítését írta elő az ügyfeleknek, 1,86 milliárd forint bírságot szabott ki és összességében 142 pénzügyi intézménnyel szemben hozott intézkedést. Az intézkedések oka az volt, hogy jogsértőnek bizonyultak az érintett pénzügyi intézmények egyes, a bankszámlák, bankkártyák díjaira, jutalékaira vagy költségeire vonatkozó egyoldalú, a fogyasztók számára hátrányos szerződésmódosításai.
Az MNB a pénzügyi különadók, illetve a tranzakciós illeték mértékének közelmúltbéli módosítása kapcsán jelenleg is kiemelt figyelemmel kíséri a hitelintézetek díjszabásainak változásait és minden esetben megvizsgálja azok hátterét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.