BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Jófogáson tavaly naponta 27 ezer hirdetés jelent meg

Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera: a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amelyekből kiderül, mennyire népszerűek a használt cikkek a magyarok körében.

A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán. Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók. 

Parcel,Delivery,With,Good,Depth,Of,Field
Gyakran postán vagy más csomagküldő közreműködésével jut el a megvásárolt termék az új gazdájához.
Fotó: Shutterstock

Ez naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent – közölte a magyar tulajdonú Ingatlan.com Zrt. cégcsoporthoz tartozó Adevinta CMH Kft.

A közleményből kiderül az is, hogy 

az elmúlt esztendőben mintegy 190 ezer sikeres háztól házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhoz szállítás lehetőségét az oldalon keresztül. 

Ebben a tekintetben a március bizonyult a legsűrűbb hónapnak.

Továbbra is az ingyenes tranzakció a favorit

Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról – állapítják meg a közleményben. Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is. 

A legkeresettebb kategóriák között a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok/eszközök szerepelnek.

A tavalyi adathalmaz alapján a tulajdonos cég úgy látja, hogy a magyar internetezők egyre inkább és szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak. Ennek vannak tudatossághoz, fenntarthatósághoz és pénztárcamérethez köthető okai is. Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója úgy fogalmazott: „A feladatunk továbbra is az, hogy egy megbízható, biztonságos és minél teljesebb körű szolgáltatási választékot biztosító platformmal segítsük az eladókat és a vevőket.”

Amit a cégről érdemes tudni

A magyar tulajdonú Ingatlan.com Zrt. cégcsoporthoz tartozó Adevinta CMH Kft. két meghatározó márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu brandekkel, illetve az Autónavigátor.hu online autós magazinnal van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A Jófogás 2010 óta Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja. Megközelítőleg 1,5 millió aktív hirdetéssel az oldal csaknem 2 millió felhasználót, vagyis minden harmadik internetezőt éri el havonta. A Használtautó.hu a hazai autópiac vezető adásvételi oldala, ahol a kereskedők és magánszemélyek aktivitásának köszönhetően átlagosan napi 360 ezer aktív felhasználó és átlagosan havi több mint 100 ezer aktív hirdetés található.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.