BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Eltűnik egy amerikai étteremlánc neve Budapestről ma éjjel

Csaknem negyedszázad után tűnik el Budapestről a TGI Fridays étterem cégére, de a csapat marad, és szombattól Ribster American Bar & Grill néven folytatják az Oktogonon és a Westend Bevásárlóközpontban, valamit online a Wolt és Foodora oldalán – jelentették be.

Majdnem 25 év után vált nevet a TGI Fridays éttermek csapata, amely Facebook oldalán jelentette be a váltást: szombaton elhagyják a márkanevet, és Ribster American Bar & Grill néven folytatják.

Prague,,Czechia,-,November,1,,2019:,Tgi,Fridays,Logo,In
Fotó: Shutterstock

Amerika legkedveltebb fogásait és koktéljai ígéri a régi-új csapat, amely a megújult arculati elemek és az új felirat alatt továbbra is elfogadja és beváltja a TGI Friday’s pontokat. A névváltást bejelentő poszt alatt sorakozó hozzászólásokból kiderül, hogy a pesti vendéglátó vállalkozás nem hosszabbította meg a franchise szerződést az amerikai hálózattal.

Mint kiderül, az új névvel új fogások is érkeznek, de minden közönségkedvenc étel ott lesz az új étlapon is.

A brandváltást bezárás nélkül végzik

– írják az üzemeltetők.

A TGI Friday’s-ről a tájékozott kommentelők azt írják, hogy egyre kevesebb üzletük van, Floridában például csak Miami belvárosában látott egyet az egyik vendég. Mindenesetre a márkanév más országokban tovább él, és

egyelőre nem tudni, Budapesten lesz-e esetleg máshol újabb TGI Friday’s a közeljövőben. 

Az amerikai étteremlánc, amely magáról azt írja, hogy fergeteges hangulatával és minőségi ételeivel vált napjainkra milliók kedvenc törzshelyévé világszerte, első budapesti éttermét 1999-ben nyitotta meg a Westendben, amely azóta is a bevásárlóközpont egyik legkedveltebb étterme, igazi amerikai hangulata és ételei, ízei miatt.

Az amerikai konyha rajongói nincsenek kevesen nálunk sem, nem véletlen, hogy a Ribster hasonló pályán mozog tovább, hiszen van mire alapozniuk ezen a részpiacon.

Elmaradoznak a vendégek: nagyobb akciókra kényszerülnek a gyorsétteremláncok

A gyorsétteremláncok, a kávézók és a készételgyártók forgalma érezhetően csökkent a magas infláció következtében, sokan inkább otthon esznek, hogy spóroljanak. Az éttermek kénytelenek egyre sűrűbben s egyre nagyobb akciókat hirdetni, ha nagyobb bevételt akarnak.

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.