A Gorenje kirobbanó formában van, elárulta, hogy mi a terve a jövőben
A Gorenje Magyarország Kft. 2024-ben 41,4 milliárd forint nettó árbevételt és 302 millió forint adózott nyereséget ért el, árbevételét 10 százalékkal növelte az előző évihez képest – mondta Füle Norbert ügyvezető a cég sajtótájékoztatóján szerdán Budapesten.

A szlovén Gorenje csoport magyarországi részlege 2025-ben már 46,2 milliárd forint árbevételt vár, amivel várakozásuk szerint körülbelül 5-6 százalékkal növelhetik a piaci részesedésüket is.
A háztartási gépeket gyártó vállalat ügyvezetője szerint az idén 75 éves Gorenje, illetve jelenlegi tulajdonosa, a kínai Hisense Electric – egyike annak a kevés cégnek, amely az otthoni eszközök minden kategóriájában rendelkezik kínálattal – piacvezető Magyarországon a háztartási nagygép szegmensben.
A háztartási kisgépek, valamint a televíziók terén is kiemelkedő eredményeket értek el, az utóbbi kategóriában 32 százalékos növekedéssel a Hisense a harmadik legnagyobb szereplő lett a magyar piacon.
Füle Norbert elmondta: a kínai Hisense Electric 160 országban és hat földrészen van jelen. Európában a Hisense Electric 2024-ben 12 termékkategóriában 650 ezer terméket árult, piacvezető volt a hűtés, televízió és sütés-főzés kategóriában. A gyártás főleg Szlovéniában és Kínában zajlik, Magyarországon csupán értékesítenek.
Nagy Gábor MDA-termékmenedzser ismertette, hogy
a Gorenje márka legfontosabb célja, hogy digitalizálja a háztartási készülékeket, és telefonon irányíthatóvá tegye őket,
hogy ezzel megkönnyítse a mindennapokat.
Nagyot ment az év elején a Magyarországon is népszerű elektronikai vállalat
A dél-koreai cég adózott eredménye és bevétele is nőtt. A LG Electronics részvényei is erősödtek az eredmények közlése után.