A Corvin Palace-ban megnyíló egyedülálló gasztronómiai és kulturális központ közel 2500 négyzetméteren várja majd a vendégeket – közölte a Time Out Market Budapest. Az ételválaszték mellett három bár, öt rendezvényhelyszín és körülbelül 540 ülőhely áll rendelkezésre, izgalmas és sokoldalú teret biztosítva a pihenésre és a kikapcsolódásra a gasztropiacon.
A helyszínen tizenegy díjnyertes és feltörekvő helyi vendéglátó várja a látogatókat. A Time Out Market Budapest nyitását megelőző kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy a környék mindig is jelentős kulturális központként volt jelen a város életében. A koncepció összeköti a főváros történelmi ikonikus alakjait azokkal a kortárs tehetségekkel, akik ma formálják Budapest gasztronómiai és kulturális jövőjét.
Ebben hangsúlyos szerepet kapnak a Time Out Market séfjei és kreatív alkotói is, valamint a kampányban bemutatott „modern múzsák”, azaz Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana zenekar énekesnője, Törőcsik Franciska, színművész, Farkas Roland „Wolfie”, szövegíró/MC, a Punnany Massif egyik alapító tagja és Hering András, gasztroújságíró-főszerkesztő, szakértő, akik személyes történeteiken keresztül hozzák közelebb a város lüktető szellemét és a csatlakozó éttermeket.
A korábban bejelentett négy séf és étterem mellett ma újabb öt kiváló gasztronómiai szereplő csatlakozását is bejelentették.
Pesti István az egyetlen magyar séf, aki Budapesten kívül, egy vidéki étteremben szerzett két Michelin-csillagot. Ez a kivételes nemzetközi elismerés teszi őt a Time Out Market Budapest kulcsszereplőjévé, ahol kizárólag a Market számára alkotta meg új koncepcióját. A Canteen nem fine dining élményt kínál, hanem hagyományos magyar ízeket hoz el egy modern, városi térbe.
„A tatai Platán Gourmet éttermemben a magyar konyha egy másik arcát mutatom meg, inkább absztrakt, innovatív irányt képviselek. Ugyanakkor mindig is éreztem, hogy hatalmas igény van a hagyományos magyar ételekre is – olyanokra, amilyeneket a nagymamáink főztek, amelyek gyerekkorunk emlékeit idézik. Ezeket a klasszikus, házias, magas minőségű ízeket szeretném megmutatni, szívből és emlékekből főzve” – magyarázza Pesti István a terveit.
Az étlapon olyan mindenki által kedvelt fogások szerepelnek, mint például a gulyásleves, a borjúbécsi, a csirkepaprikás, a tökéletes befejezést pedig egy klasszikus almás pite teszi teljessé.
A Casa Christa a magyar vidék egyik legkedveltebb szegletéből érkezik a főváros szívébe, hogy a Time Out Market Budapesten idézze meg a tóparti pillanatok esszenciáját. Az ikonikus magyar ételek mellett a Balaton-felvidék karakteres fogásai is terítékre kerülnek, legyen szó friss halakról, tájjellegű specialitásokról vagy helyi termelők alapanyagaiból készült, újragondolt klasszikusokról. A Casa Christa minden tányérja egy hangulatot idéz meg: napsütötte lankákat, borospincéket, a piacról frissen szerzett, szezonális hozzávalókat és a közös étkezések emlékeit. A vendéglátó célja, hogy olyan élményt teremtsen a látogatóknak, ahol az ízek a balatoni tájról mesélnek, a vendégek pedig egy gasztronómiai utazás részeseivé válhatnak, méghozzá anélkül, hogy elhagynák Budapestet.
Az étterem az óceán frissességét és a gondtalan tengerparti életérzést csempészi a Time Out Market Budapest gasztronómiai világába. Az étterem kínálatában szezonálisan válogatott tenger gyümölcsei és ritkábban elérhető különleges halak szerepelnek a klasszikus kedvencek mellett. A Bigfish mögött egy igazi „nagyhal”, Magyarország legnagyobb halimportőr nagykereskedője áll, így garantált, hogy a vendégek mindig a legfrissebb, gondosan válogatott alapanyagokból készült fogásokat kóstolhatják. A kínálat egyik legkülönlegesebb eleme a szusiválaszték, amely kompromisszummentes frissességével és precíz elkészítésével a japán konyha valódi esszenciáját hozza el Budapest szívébe. A szusihoz használt halak közvetlenül a tengerből, a legnagyobb európai halpiacokról érkeznek, minden falatban ott rejlik a minőség és a tengeri világ tisztelete. A szusikínálatot tökéletesen egészítik ki a frissen felnyitott osztrigák, valamint a Bigfish ikonikus Fish & Chips fogása, amely aranybarnára sült burgonyával és ropogós halfilével hozza a brit klasszikus ízvilágát – természetesen a legjobb alapanyagokból elkészítve.
A hamburgerező a hazai ízek és a prémiumminőség találkozása, amely új szintre emelte a burger fogalmát Magyarországon, és mostantól a Time Out Marketen is jelen lesz kivételes burgereivel. Az ízélmény garanciája az akár két-három hétig érlelt húsokból készült húspogácsa, saját receptúra alapján készült szószok, kézműves hamburgerbucik. Olyan különlegességekkel találkozhatnak a vendégek az étlapon, mint a magyar szürke marha, a hortobágyi angus, az omaha vagy a világhírű vagju, amelyek mindegyike biztosítja a felejthetetlen élményt. A kínálatban továbbá visszaköszönnek a már számos burgerrajongó szívét meghódító kreációk, többek között a mangócsatnis burger, a szarvasgombás libamájas burger, az ikonikus Umami burger vagy a 2016-ban Az Ország Burgere címet elnyerő Leicester burger.
A Magyar Bormarketing Ügynökség egyedülálló válogatással járul hozzá a Time Out Market italkínálatát, bemutatva a hazai borkultúrát. A dedikált borbárban a vendégek Magyarország mind a 22 borvidékének tételeit felfedezhetik, a választásban pedig szakértő sommelier-k segítenek a helyszínen, akik
kalauzolják el az érdeklődőket. A válogatás ikonikus fajtáktól az új kedvencekig terjed úgy összeállítva, hogy a borszakértők és a magyar borokkal csak most ismerkedők számára egyaránt meghatározó élményt nyújtson. A kóstolást havonta megújuló tematikus események teszik teljessé, ahol a borok megismerése mellett izgalmas történetekkel és új felfedezésekkel gazdagodhatnak a résztvevők. Ez a borkínálat egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy a vendégek egy-egy korty erejéig elutazzanak a magyar tájakra, és felfedezzék a hagyomány és innováció találkozását a hazai borkultúrában.
Új piac nyílik Budapesten: nem csak Magyarországon nincs párja, egész Közép-Európában sem
A Time Out Market Budapest a Blaha Lujza téren, a felújított Corvin Palace-ban kap majd helyet, Kelet-Közép-Európában elsőként. A koncepció lényege, hogy egy helyen gyűjti össze a város legjobb éttermeit, séfjeit és bárjait, mindezt izgalmas kulturális programokkal kiegészítve. A látogatók így egyetlen helyszínen kóstolhatják végig a helyi gasztronómia legjavát.
„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy a Time Out Marketben nemcsak Budapest legjobbjait, hanem egész Magyarország kiemelkedő gasztronómiai szereplőit hozhatjuk össze egy fedél alatt. Küldetésünk, hogy megfizethető áron ünnepeljük a magyar gasztronómia sokszínűségét, amely nem lenne teljes olyan kiválóságok nélkül, mint például a Casa Christa a Balaton partjáról és díjnyertes séfje, Tóth Keve. Ugyanilyen fontos Pesti István jelenléte is, akinek két Michelin-csillagos Platán Gourmet étterme új szintre emelte a vidéki gasztronómiát. Új koncepciója, a kizárólag a Time Out Market Budapestben elérhető Canteen by Pesti István ezt a kiválóságot egy közvetlenebb, lazább formátumban teszi elérhetővé a látogatók számára. Budapesten a Tuning Burger már egy évtizede a hazai burger színtér meghatározó szereplője, míg a Bigfish már jó ideje a főváros vezető tengeri étterme. Nagy öröm számunkra az is, hogy a Wines of Hungaryn keresztül a magyar borok sokszínűségét is bemutathatjuk, páratlan lehetőséget nyújtva vendégeinknek, hogy kiváló borokat kóstolhassanak az ország minden tájáról” – mondta el Balogh Olivér, a Time Out Market Budapest tulajdonosa.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.