BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Gasztronómiai nagyágyúk nyitják meg a Time Out Market Budapestet – itt az első négy név

Az Anyukám Mondta, a Pingrumba, a 101 Bistro és a Szaletly csatlakozik elsőként a budapesti gasztronómia új központjához. A Time Out Market Budapest – a nemzetközi franchise első kelet-közép-európai egysége – üzletileg is új korszakot indíthat a fővárosi vendéglátásban.

Az idén ősszel megnyíló Time Out Market Budapest a nemzetközi gasztronómiai és városi közösségi terek piacának egyik legújabb szereplője. A projekt a megújuló Blaha Lujza tér közvetlen közelében, a felújított Corvin Palace első emeletén valósul meg 2500 négyzetméteren. A beruházás nem csupán kulináris jelentőségű: az ingatlanhasznosítás, a turizmusélénkítés és a helyi vállalkozások integrálása révén jelentős gazdasági multiplikátorhatása lehet.

Time Out Market gasztronómia vendéglátás turizmus
A lisszaboni Time Out Market a turisták egyik kedvenc helye / Fotó: Time Out Market

A budapesti egység a Time Out Market nemzetközi hálózatának tizenkettedik tagja, és az első, amely Közép- és Kelet-Európában nyílik meg. A 2014-ben Lisszabonban indult koncepció azóta New Yorkban, Montréalban, Dubajban és Barcelonában is sikereket ért el. A modell lényege, hogy 

egy tető alatt, szakmai elbírálás alapján válogatott vendéglátóhelyek és kulturális események biztosítanak prémium-, mégis sokak által befogadható városi élményt

– magas kihasználtsági rátával, gyors forgási sebességű vendégkiszolgálással.

Ezekkel a nevekkel erősít a Time Out Market

A budapesti piacon elsőként az Anyukám Mondta, a Pingrumba, a 101 Bistro és a Szaletly vesz részt a projektben, míg az italszekciót a Dreher Tanksör képviseli.

A tervek szerint tizenegy vendéglátó szereplő, három bár és öt rendezvényhelyszín működik majd az üzlethelyiségben mintegy 540 ülőhellyel.

A közös térhasználat, nyitott konyhák és rendezvényorientált kialakítás hozzájárulhat a vendégkör diverzifikálásához és az árbevétel időbeni kiegyensúlyozásához.

A Time Out Market működésének gazdasági értéke több szinten érvényesül:

  • ingatlanérték-növekedés (a Corvin Palace újrapozicionálása),
  • turisztikai vonzerő (főként a gasztroturizmus területén),
  • helyi kkvk integrálása egy nemzetközi márkarendszerbe,
  • valamint kulturális programok révén bővülő napi látogatószám,

amely a fogyasztás volumenére is pozitívan hat. A budapesti indulás jól illeszkedik a város gasztronómiai és kulturális önreprezentációs stratégiájába, miközben a projekt mögött álló Time Out Group számára új, bővülő piacot teremt. A vállalat tőzsdei háttere és nemzetközi kockázatmegosztási tapasztalata további pénzügyi stabilitást biztosít a helyi szereplőknek is.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.