Ezzel pedig a reklámmédiumok rangsorának harmadik helyére kerültek, közvetlenül a televíziós- (46 százalék) és a sajtóhirdetések (36) után – megelőzve a hirdetőtáblák és a rádiós reklámok volumenét.
Az online hirdetések éves növekedése tavaly elérte a 70 százalékot. 2007 fordulóján a reklámpiac igazából csak 20 százalékos teljes bővülést várt, de az internetes reklámok modernizációja feljavította e számot – írja a Czech Business Weekly.
Az internetes hirdetésekből mintegy 1,96 milliárd koronát tettek ki a bannerek, 1,49 milliárdot a szöveg-dominált hirdetések (kulcsszavak, például).
„Egyre több időt töltünk az internet előtt, egyre közvetlenebb a kapcsolat a szolgáltató és a potenciális vásárló között és a hirdetések árai – a tv-ével összehasonlítva nagyságrandekkel – alacsonyabbak” – mondja egy internetes cég vezetője.
A legnagyobb internetes hirdetők a telekommunikációs szolgáltatók – az O2, a Vodafone és a T-Mobile.
A 12 és 79 év közötti cseh lakosság 53 százaléka használja legalább havi rendszerességgel az internetet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.