Világgazdaság

Jimmy Choo a H&M üzleteiben

Idén ősszel a brit luxuskiegészítők, Jimmy Choo cipők és táskák kerülnek a világ mintegy 200 Hennes&Mauritz (H&M) üzletébe. A tervek szerint a termékek november 14-től lesznek kaphatók.

Ez az első alkalom, hogy a H&M egy kizárólag kiegészítőket gyártó céggel működik együtt, amelynek megünneplése céljából a Jimmy Choo egy, a H&M számára készített, a kiegészítőkhöz illő női ruhakollekció megtervezésével terjeszti ki tervezői skáláját. Az együttműködés keretében bemutatnak egy cipőkből, táskákból és kiegészítőkből álló férfi kollekciót is.

A svéd H&M már több éve dolgozik együtt hírességekkel, tervezőkkel, akik egy-egy idénykollekcióval bővítik a vállalat portfólióját. Köztük volt például Stella McCartney és Madonna is.

A stockholmi tőzsdén jegyzett H&M legutóbb közzétett első negyedéves jelentése szerint a vállalat forgalma 18 százalékkal 23,3 milliárd svéd koronára bővült. Az adózott eredmény azonban 12 százalékkal 2,6 milliárd koronára esett.

Jimmy Choo Hennes&Mauritz ruházatCashline Kft divat kiskereskedelem