hűségprogram

Játékra ösztönöz a Mol

Digitalizált, a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó hűségprogramot indított a Mol.
2022.03.29 Olvasási idő:

Még mindig akár több millió magyart mozgatnak meg a pontgyűjtő-programok

Még ma is fontos szerepet töltenek be a töltőállomások életében a hűségprogramok, amik ráadásul tömegeket mozgatnak meg.
2022.01.29 Olvasási idő:

Töretlen a hűségprogramok népszerűsége

A Shell és a Mol hűségprogramja is megújult annak érdekében, hogy felvegye a lépést a legnagyobb tömeget elérő SuperShoppal, melyet az OMV és a SPAR közösen jegyez.
2018.09.19 Olvasási idő:

Béremelés: megegyezett a szakszervezetekkel a Spar

A megegyezés értelmében a vállalat mind a 13 ezer munkavállalója magasabb fizetést kap az idei évtől.
2018.01.15 Olvasási idő:

A vásárlók többsége az ajándékokra utazik

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között.
2015.04.14 Olvasási idő: