BUX 41,248.02
0.00%
BUMIX 3,923.59
0.00%
CETOP20 1,919.28
0.00%
OTP 10,505
0.00%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
ZWACK 17,200
0.00%
0.00%
ANY 1,635
0.00%
RABA 1,155
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
OPUS 193.6
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,800
0.00%
0.00%
ALTEO 2,350
0.00%
0.00%
EHEP 1,600
0.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
SunDell 39,800
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
GOPD 12,500
0.00%
OXOTH 3,790
0.00%
0.00%
NAP 1,218
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Világgazdaság

A budapesti Diageo Európa Legjobb Szolgáltató Központja

A Diageo budapesti szolgáltató központja, a Diageo Business Services kapta idén a Shared Services & Outsourcing Network (SSON) legrangosabb elismerését, a legjobb európai szolgáltató központnak járó díjat a ’3 évnél régebb óta működő szolgáltató központ’ kategóriában.

Az SSON minden évben kiosztásra kerülő díjai olyan vállalaton belüli, valamint kiszervezett szolgáltató központokat ismernek el és népszerűsítenek, melyek nemzetközi szinten kiemelkedő gyakorlattal rendelkeznek és ezáltal a teljes iparág számára iránymutatást adnak. A pályázatokat idén is az iparág prominens képviselői bírálták el, figyelembe véve a pályázók jelen és jövőbeli stratégiáját, innovációs, és automatizációs eredményeit, ügyfélkapcsolati rendszerének hatékonyságát, valamint a vállalat kontrollkörnyezetének szilárdságát.

A vállalat 2001-ben nyitotta meg budapesti szolgáltató központját, ami ma Magyarország egyik legnagyobb és legfejlettebb ilyen központja több mint 700 alkalmazottal és széles szolgáltatási skálával. A Diageo Business Services jelenleg világszinten a Diageo több mint 80 százaléka számára (nettó értékesítési érték alapján) nyújt pénzügyi szolgáltatásokat, valamint olyan, tipikusan központi tevékenységeket is végez, mint a treasury vagy a pénzügyi tervezés és jelentés.

A Diageo Business Services 2004-ben már kapott hasonló elismerést, akkor a ’Legjobb Új Európai Szolgáltató Központ’ címet nyerte el. Az, hogy a vállalat mindössze hat év alatt egy ennyire kompetitív iparágban két ilyen jeles elismerést is megkapott, hűen tükrözi a központ fejlődését és sikerességét.

Az értékelésben a bírák külön kiemelték a Diageo eredményességét a költségek, a kontrollkörnyezet, valamint az ügyfélközpontúság olyan módú egyensúlyban tartásában, ami a Diageo üzleti sikereit leginkább szolgálja. Ezen területek fejlettsége az, ami miatt a Diageo kiemelkedett az idei mezőnyből. A bírák további nagy eredménynek könyvelték el a "hibrid" modell sikeres bevezetését, melynek keretein belül a vállalat saját központja mellett kiszervezett központokat is működtet.

Chris Davies, a Diageo Business Services ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta a díj átvétele után: „A Diageo Business Services szerves részét képezi a Diageo pénzügyi funkciójának és olyan megoldásokat kínál az anyavállalat számára, melyek komoly segítséget jelentenek az üzleti eredmények elérésében. Az, hogy az iparág elismerte teljesítményünket, büszkeséggel tölt el; kiváló elismerés az itt dolgozó 700 ember, valamint Magyarország számára is, ami továbbra is vonzó helyszín a szolgáltató központok számára.”

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek