BUX 41,248.02
0.00%
BUMIX 3,923.59
0.00%
CETOP20 1,919.28
0.00%
OTP 10,505
0.00%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
ZWACK 17,200
0.00%
0.00%
ANY 1,635
0.00%
RABA 1,155
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
OPUS 193.6
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,800
0.00%
0.00%
ALTEO 2,350
0.00%
0.00%
EHEP 1,600
0.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
SunDell 39,800
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
GOPD 12,500
0.00%
OXOTH 3,790
0.00%
0.00%
NAP 1,218
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Világgazdaság

Zaklat a Cofidis a telefonokkal: a PSZÁF már intézkedett

Azonnali hatállyal megtiltotta a Cofidis Magyarországi Fióktelepének a pénzügyi felügyelet, hogy ügyfeleit az általuk - a szerződésben megadott - lehetőségeken kívül más úton is megkeresse a közöttük fennálló jogviszonnyal kapcsolatban.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) határozatából kiderül: a Cofidis egyik ügyfele azt kifogásolta, hogy a cég rendszeresen zaklatja hozzátartozóját annak ellenére, hogy telefonszáma titkos, és az ügyfél a számot nem adta meg.

Az ügyfél 100 ezer forint személyi kölcsönt vett fel, amit kezdettől rendszertelenül fizetett, ezért a cég írásban és telefonon is felszólította kötelezettsége teljesítésére - állapította meg fogyasztóvédelmi eljárása során a felügyelet.

Az ügyfél az általa megadott elérhetőségeken hosszabb ideje elérhetetlen volt, így a pénzügyi szolgáltató azon a telefonszámon is megkereste, amelyről korábban hívta, és amelyet akkor a rendszere rögzített. Ehhez azonban nem volt joga.

A Cofidis törölte nyilvántartásából az ügyfél hozzátartozójának telefonszámát.

 


 

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek