Világgazdaság

A szomszédra hallgatnak pénzügyekben a magyarok

A takarékszövetkezetes ügyfelek a legelégedettebbek bankjukkal, és inkább a szomszédra hallgatnak, hogy hol bankoljanak – állítja a PwC és a Scale Research piackutató cég együttműködésében 2011 őszén elkészített Bankindex felmérés.

A felmérés részletesen vizsgálta meg a hazai pénzügyi szolgáltató szektor, a bankok és a takarékszövetkezetek termékeit, valamint a lakossági fogyasztói szektor mai bankolási szokásait, illetve rámutat a takarékszövetkezeti hálózat erejére.

„Egyre nagyobb a hangsúly a személyes kapcsolatokon és a pénzintézetekbe vetett bizalmon. A lakossági ügyfelek a végtörlesztéssel, megtakarításokkal és hitelezéssel kapcsolatos kérdéseikkel napjainkban mindjobban megfontolják, hová forduljanak.

Vajon melyik bank tudja hitelesen képviselni az érdekeiket? Ahol az elektronikus csatornák felé terelik az ügyfeleket, és minden hónapban más ügyintézővel találkoznak a lakhelyükhöz legközelebb eső fiókban, vagy ahol bármikor felhívhatjuk az általuk közvetlenül ismert ügyintézőt? Ezek a kérdések egyre jobban rávilágítják a figyelmet arra, hogy a jelenleg Magyarországon működő 35 bank mellett  a takarékszövetkezetek különleges szerepet tölthetnek be az ügyfelekért folytatott versenyben” – összegezte a felmérés eredményeit Bernáth Tamás, a PwC Magyarország igazgatója.

a szomszédra hallgatnak, hogy hol bankoljanak – állítja a PwC és a Scale Research piackutató cég együttműködésében 2011 őszén elkészített Bankindex felmérés.VG-->

BÉT - Napi események Árokszállási Zoltán felmérés Bank PwC