BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Készpénzzel megyünk a horvát tengerpartra

Az elmúlt három évben a régió országait meglátogató magyar turisták 47 százaléka Horvátországba, 45 százalékuk Szlovákiába, míg 34 százalékuk Romániába utazott – derült ki a PayPal és a GfK regionális utazási szokásokat vizsgáló kutatásából. Az utazási célokat toronymagasan, 80 százalékos arányban vezeti a pihenés, ettől messze leszakadva a kulturális cél áll a második helyen, míg a harmadik leggyakoribb indok a családlátogatás. Az utazásokra a válaszolók 40 százaléka 75 ezer és 150 ezer forint közötti, a megkérdezettek negyede ennél is kisebb összeget költ.

A vásárlások, fizetések többségét, 78 százalékát a magyar utazók készpénzzel végzik, a bankkártyás fizetést a turisták 32 százaléka használja a környező országokban. A kutatás szerint a fenti, elszomorító adat ellenére egyre gyorsabban terjed az online fizetés: a válaszadóknak csak 42 százaléka részesíti előnyben az offline fizetési formákat az online lehetőségekkel szemben. A magyar turisták 77 százaléka biztonsági, 57 százaléka kényelmi szempontok alapján választ fizetőeszközt. A felmérés szerint a megkérdezett magyarok 26 százaléka már használta a PayPalt az utolsó nyaralása során.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.