A Tiffany & Co. ékszerház profitja 8 százalékkal, 1,05 milliárd dollárra nőtt a november–december közötti ünnepi szezonban az egy évvel korábbihoz képest.
A New York-i székhelyű ékszeripari cég profitja a két hónapban 7 százalékkal, 516 millió dollárra nőtt Észak- és Dél-Amerikában, 16 százalékkal, 232 millió dollárra az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 1 százalékkal, 145 millió dollárra Japánban és 14 százalékkal, 136 millió dollárra Európában.
Az 1837-ben New Yorkban alapított Tiffany cég december végén 316 üzlettel rendelkezett világszerte, ezen belül 125 boltja volt Észak- és Dél-Amerikában, 87 az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 54 Japánban és 46 Európában. A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 35 százalékkal emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.