Nyolc százalékkal nőtt az ékszerház profitja
A Tiffany & Co. ékszerház profitja 8 százalékkal, 1,05 milliárd dollárra nőtt a november–december közötti ünnepi szezonban az egy évvel korábbihoz képest.
A New York-i székhelyű ékszeripari cég profitja a két hónapban 7 százalékkal, 516 millió dollárra nőtt Észak- és Dél-Amerikában, 16 százalékkal, 232 millió dollárra az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 1 százalékkal, 145 millió dollárra Japánban és 14 százalékkal, 136 millió dollárra Európában.
Az 1837-ben New Yorkban alapított Tiffany cég december végén 316 üzlettel rendelkezett világszerte, ezen belül 125 boltja volt Észak- és Dél-Amerikában, 87 az ázsiai és csendes-óceáni térségben, 54 Japánban és 46 Európában. A Tiffany árfolyama az elmúlt 12 hónapban 35 százalékkal emelkedett.


