Tavaly folytatódott az OTP Mobil két termékének sikertörténete. Együttvéve több mint 2,343 milliárd forint értékben indítottak vásárlásokat 2017-ben a Simple alkalmazáson keresztül a felhasználók, ami több mint 217 százalékos bővülés az egy évvel korábbihoz képest. Jelentősen emelkedett a tranzakciók száma is: a 2016-os 416 ezret 2017-ben 1,32 millió követte – mondta az OTP Mobil sajtótájékoztatóján Benyó Péter ügyvezető.
A legnépszerűbb funkciók továbbra is a parkolás és az autópályamatrica-vásárlás. Parkoláshoz 927 ezerszer használták, 468 millió forintos forgalmat generálva, a 142 ezer matricavásárlás 721 millió forintot képviselt. Nőtt a Simple alkalmazáson keresztüli mozijegyvásárlás is: tavaly 303 millió forintot költöttek 180 ezer belépőre.
Az OTP Bank 2017 nyarán indította el az alkalmazáson belül az érintéses mobilfizetési megoldást. Azóta több mint 750 ezer alkalommal 3 milliárd forintot meghaladó értékben vásároltak a felhasználók az NFC-s technológia segítségével. A tavaly szep-temberben bemutatott Simple-kártya-megoldással már bármely bank ügyfelének elérhető a mobilfizetés.
A SimplePay, az OTP Mobil online fizetési megoldásának forgalma alig egy év alatt négyszeresére emelkedett, és 2017-ben elérte a 37 milliárd forintot. 2016-os indulása óta a rendszer eddig majd 5 millió tranzakciót kezelt sikeresen, összesített forgalma pedig átlépte az 55 milliárd forintot. Erre az évre Benyó Péter további bővülést vár. A Simple alkalmazásnál az eddigi 500 ezer után az év végéig 600-700 ezer letöltőre és 40-50 százalékkal nagyobb forgalomra számítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.