Csaknem negyven modellt kínál a Mercedes-Benz, a moduláris alapnak köszönhetően tudják ezt a változatos kínálatot nyújtani. A formatervezőkre hárul a legnagyobb feladat, hogy külön karaktert adjanak az egyes típusoknak. Most épp a második, középkategóriás, négy utastérajtóval rendelkező kupét mutatták be, a CLS-sel azonos méretű, de a kínálatban egyértelműen fölé pozicionált Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupét. A Mercedes-AMG GT Roadster és Coupé megjelenését próbálták megidézni, már amennyire azt az eltérő műszaki alap és méretek lehetővé tették. A tengelytávolság milliméterre egyezik a CLS-sel, de annál hosszabb, szélesebb és alacsonyabb az új kupé, ráadásul nagy csomagtérajtót is kapott. Hangsúlyozottan négyszemélyes az utastér, a műszerfal felső része ismerős lehet az E-osztályból és a CLS-ből, de az első ülések közé benyúló konzol már az AMG GT-re hasonlít. Két erőforrással kínálják az új kupét, az alapmodell hajtása GT 53 4Matic+ névre hallgat, és a soros hathengeres, lágy hibrid hajtással kiegészített blokkról van szó. Egy turbófeltöltő és egy elektromos légsűrítő szolgálja a feltöltést, a csúcsteljesítmény 435 lóerő és 520 newtonméter. Az óránkénti 100 kilométeres sebesség elérése pontosan annyi időbe, azaz 4,5 másodpercbe telik, mint a CLS 53 4Matic modellnél, azonban amíg annál 250 kilométer/óra az elektronikusan korlátozott végsebesség, a GT 53 4Matic+ akár óránként 285 kilométeres sebességgel is száguldhat.
A másik motor a 4,0 literes V8-as biturbó, amely rögtön két teljesítményszinttel választható. A GT 63 4Matic+ esetében 585 lóerő és 800 newtonméter áll a vezető rendelkezésére, ami 3,5 másodperces százas sprintre és 310 kilométer/órás végsebességre elég. A GT 63S 4Matic+ 639 lóerő és 900 newtonméter teljesítménnyel szolgál, ami 3,2 másodperces százas sprintet és 315 kilométer/órás csúcssebességet eredményez. A maximális nyomatékot a 2500 és 4500 percenkénti fordulatszám-tartományban tudja a blokk. A Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupé hatéves életciklusában még egy hálózatról tölthető hibrid is választható lesz, a GT 73 4Matic+ tervezői 805 lóerős rendszerteljesítményt és 50 kilométeres elektromos hatótávot céloztak meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.