Pontosan 143 milliméterrel kerül közelebb az elöl ülőkhöz a központi érintőképernyő, ami annak köszönhető, hogy a japánok megszabadultak a Touch Pad kezelőfelülettől, és a hangvezérlés mellett már csak az érintőképernyőre hagyatkoznak. 8 vagy 12 colos lehet a kijelző, és mivel az utóbbinak sok hely kell, búcsúzik a műszerfalról az analóg óra, cserébe sokkal gyorsabb hardvert kap a rendszer, éles grafikát, gyors működést és fejlett hangfelismerést ígérnek. 

Vastagabb stabilizátorokat és alapáron elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást kap a sportos vezetőknek szánt F Sport-változat, a kormányzás visszajelzését új kormányoszlop-rögzítéssel javítják. A karosszériaszerkezetet hátul 20-szal több hegesztési ponttal és egy erősebb hátsó merevítővel erősítik meg. A módosítások első körben a 2,0 literes szívómotorral felszerelt UX 200-as és az öntöltő hibrid hajtású UX 250h modelleket érintik 2022 nyarától, az akkumulátoros-elektromos hajtású UX 300e átalakulásáról egyelőre nincs hír.