A hazai Spar-lánc 96 szuper- és 14 hipermarketből áll. Az idén még öt, 400--1200 négyzetméteres szupermarketet nyit a cég, majd évente 10 újabbat. 4-6 ezer négyzetméteres eladóterű hipermarketet az idén Dunaújvárosban, Veszprémben és Kaposvárott adnak át, 2002-ben pedig a fővárosban kettőt. A cél az, hogy legalább 25 Spar hipermarket legyen az országban.
A Spar Magyarország Kft. 1990-ben jött létre. A kereskedelmi társaság saját magáról mint "magyar vállalkozásról" beszél, mert 95 százalékban hazai gyártású terméket kínál. Gyorsan nő, s nem kizárt, hogy az idén a tervezett 115 milliárd forintnál is nagyobb árbevételt ér el az év első két hónapja "meglepően kedvező" eredményei következtében: a tervezett 6 helyett 13-14 százalékkal nőtt a cég forgalma.
Nemes Tibor ügyvezető vezérigazgató tavaly úgy vélte, hogy a Spar 2002-re befejezi a terjeszkedés első hullámát a hipermarketek piacán, viszont felgyorsítja a kisebb szupermarketekét. A szolnoki hipermarkettől az idén 3,1 milliárdos forgalomra számítanak, ami éves szinten 4,5 milliárd forint. Az ügyvezető szerint az Interspart megkülönbözteti a többi hipermarkettől, hogy városközponti. A nyolcvanezer lakosú Szolnokon az Interspar a maga nemében az első, de a beruházás már önmagában vonz másokat. Máris olyan nemzetközi láncok jelentek meg a megyeszékhelyen, mint például a McDonald''s.