Magyarországon bővülőben van a háztartási létrák és állványzatok piaca, amelyet három nagy, több kisebb gyártó ural, valamint az importálók. Az eladások 42 százaléka -- a Zargesre jut -- a társaság saját adatai szerint. Az elmúlt években az eladásokat felgyorsította az áruházláncok megjelenése, a Zarges piaci részesedése az idén várhatóan meghaladja az 50 százalékot (ennek a negyedét a Metro adja).
A Zarges Kft. tavaly 1,8 milliárd forint árbevételt ért el, 30 százalékban belföldi értékesítésből -- mondta Farkas György ügyvezető igazgató a Világgazdaságnak. Hetven százaléknyit a Zarges GmbH-n keresztül, illetve önmaga exportált. A cég üzeme azonban 1998-ben elérte kapacitása felső határát, s alkalmazottai az év nagy részében már három műszakban dolgoztak. Az idén a vállalat átad egy 2100 négyzetméteres gyártócsarnokot, ami mögött összesen csaknem egymilliárd forintos beruházás áll. A régi csarnokban ezentúl csak létra készül, az újban állványok. A beruházás eredményeként a Zarges ezentúl mindent saját maga gyárt.
A kft. az idén 2,8 milliárd forintos árbevételt vár. Létragyártása 12 ezerről 300-400 ezerre nő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.