Az üzleti terv már készen áll, augusztus folyamán kaphatja meg az igazgatótanács, majd pedig a részvényesek jóváhagyását -- derül ki a The Moscow Times híradásából. Az alapítás ezt követően 6-8 hónapot vehet igénybe, a flotta alapját jelentő két Boeing--737-es gép pedig legkorábban 2002 nyarán állhat üzembe. A két gép egyébként jelenleg az orosz--amerikai útvonalon közlekedik.
Az Aeroflot más illetékesei azonban arra hívták föl a figyelmet, hogy a napvilágot látott elképzelés csak egy az orosz társaság tervei közül, a közelmúltban például a bajokkal küszködő Virgin Express Ireland megvásárlásának gondolata is fölvetődött.
Az Aeroflot híradása szerint több tucat befektető jelezte érdeklődését, ami jó hír, ugyanis az Európai Unión belül meglévő "nyílt égbolt" kedvezményét csak a legalább 51 százalékban uniós vállalatok kezében lévő társaságok kapják meg. A központnak választott Shannon reptérről így bármely, az unió területén lévő célpontba szabadon indítható járat.
A költségeket nem hozta nyilvánosságra az orosz állam többségi tulajdonában álló Aeroflot, szakértők azonban hozzáteszik: egy ilyen 4-5 főnyi személyzettel repülő gép havi bérleti díja eléri a 350 ezer dollárt. Bár az Aeroflot nemzetközi forgalomban 15, belföldiben pedig 36 százalékos növekedést mutatott az év első harmadában, a szakértők általában a belföldi forgalom alasonyabb jövedelmezőségére és az új márkanevek bevezetésének nehézségeire is fölhívják a figyelmet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.