BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Népszerű az on-line hirdetés

Mind az üzleti, mind a magáncélú internethasználatkor a leggyakoribb tevékenység az elektronikus levelezés. A magyarországi internetezők a nyugat-európai átlagnál nagyobb mértékben reagálnak az on-line hirdetésekre -- derül ki abból a felmérésből, melyet a MASMI Hungary Piackutató Intézet és a holland Pro Active International tegnap nyilvánosságra hozott.

Az Internet Monitor névre hallgató kutatássorozatba világszerte 400 ezren -- országonként átlag ezren -- kapcsolódtak be. Nyugat-Európában és Magyarországon is az internethasználók zömét a férfiak és a fiatalok képviselik, viszont a nők és az idősebb korosztályba tartozók az átlagosnál intenzívebben használják a világhálót.
A magyarországi internetezők a nyugat-európai átlagnál nagyobb mértékben reagálnak az on-line hirdetésekre. Harmincegy százalékuk vásárolt már on-line úton, közülük tíz százalék rendszeres vevő. A legkedveltebb árucikkek a könyvek, CD-k és DVD-k. A fiataloknál a szoftvervásárlás, míg a nőknél a szépségápolási termékek is népszerűek.
A világháló mind magán-, mind üzleti célú használatakor a leggyakoribb tevékenység az elektronikus levelezés. Míg az átlagos internetezők 71, illetve 63 százaléka jelölte meg ezt, addig a gyakorta internetezőknél az arány 95, illetve 73 százalék.
A GKI Gazdaságkutató Rt. közelmúltbeli felmérése hangsúlyozza, hogy a magyarországi vállalatok többsége úgy ítéli meg, hogy az internet, illetve az internetes alkalmazások szerepe ugyan fokozatosan növekszik, de alapvetően még nem határozza meg a piacukat. A 750 válaszadó cég közül a közép- és nagyvállalatok 55, a kisvállalkozások 18 százaléka működtet intranetes hálózatot, a cégek 55 százaléka pedig weboldalt is üzemeltet.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.